Fouten in de anime
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fouten in de anime
Praat hier over alle fouten in de anime!
Ik heb er al een paar:
Ze gaan nooit naar de WC. Ze verversen nooit hun kleren?=O
Ik heb er al een paar:
Ze gaan nooit naar de WC. Ze verversen nooit hun kleren?=O
Re: Fouten in de anime
Er zitten genoeg fouten in:
Pokemon die zelf bepalen wanneer ze evolueren.
Het leren van moves tijdens een gevecht.
Zwakkere pokemon die sterkere pokemon verslaan.
Dat ze zo dom zijn dat ze telkes hetzelfde doen tegen Team Rocket (telkens die elektrische aanvallen op die robots die electric resist zijn zeg maar)
Pokemon die zelf bepalen wanneer ze evolueren.
Het leren van moves tijdens een gevecht.
Zwakkere pokemon die sterkere pokemon verslaan.
Dat ze zo dom zijn dat ze telkes hetzelfde doen tegen Team Rocket (telkens die elektrische aanvallen op die robots die electric resist zijn zeg maar)
Auron- Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 30-08-09
Inderdaad Pokémon heeft echt erg veel fouten.
Alves- Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 27-08-09
ook enkele da ik raar vind:
in ieder seizoen neemt ash zen pickachu mee... nu...WAAROM heeft pickachu het altijd lastig met de pokémon die hij in het begin van de reis tegenkomt hij zou ergens al lvl 80 moeten zijn ofzo in de hoenn regio en word bijna geowned door iedere gym (en zelfs wilde pokémon vb taillow)
als wij beginnen kunnen we onze beginpokémon kiezen en de andere vind je nooit... ash/brock (weeral in hoenn, die ken ik het best) vinden een treecko en mudkip... weeral vreemd dat wij dat niet kunnen! ze hadden het beter random lokatie gemaakt, net als latios/latias... zou veel leuker zijn
in ieder seizoen neemt ash zen pickachu mee... nu...WAAROM heeft pickachu het altijd lastig met de pokémon die hij in het begin van de reis tegenkomt hij zou ergens al lvl 80 moeten zijn ofzo in de hoenn regio en word bijna geowned door iedere gym (en zelfs wilde pokémon vb taillow)
als wij beginnen kunnen we onze beginpokémon kiezen en de andere vind je nooit... ash/brock (weeral in hoenn, die ken ik het best) vinden een treecko en mudkip... weeral vreemd dat wij dat niet kunnen! ze hadden het beter random lokatie gemaakt, net als latios/latias... zou veel leuker zijn
lorenzo- Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-08-09
Ze willen de Anime niet teveel op de game laten lijken.
Alves- Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 27-08-09
maar et zou et spelen zoveel leuker maken
lorenzo- Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 29-08-09
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: